Region: Stockholm

Bättre mat i CyberGymnasiet Odenplan

Initiativtagaren är inte offentlig
Petitionen är riktat mot
Skolverket

4 Signaturer

Initiativtagaren skickade inte in petitionen.

4 Signaturer

Initiativtagaren skickade inte in petitionen.

  1. Startad 2023
  2. Insamlingen är klar
  3. Inlämnad
  4. Dialog
  5. Misslyckade

Ansökan riktad till: Skolverket

Vi vill att maten i Cybergymnasiet Odenplan bli bra. Mest av tiden det är dålig. Bara en eller två gång på månad känner vi att det är bättre men ändå inte den level som måste bli. Tallrikar är inte ren, bestick samma sak. När jag vill ta vatten, jag hittar ren glas 20 minuter.

Orsak

Vi betalar skatt, vi har rätt att ha bra studiemiljö. Men tyvärr det finns inte.

Dela namninsamlingen

Bild med QR-kod för namninsamlingen

Information om petitionen

Petitionen har startats: 2023-02-15
Insamlingen slutar: 2023-05-14
Region: Stockholm
Kategori : Konsumentskydd

Nyheter

  • Liebe Unterstützende,
    der Petent oder die Petentin hat innerhalb der letzten 12 Monate nach Ende der Unterschriftensammlung keine Neuigkeiten erstellt und den Status nicht geändert. openPetition geht davon aus, dass die Petition nicht eingereicht oder übergeben wurde.

    Wir bedanken uns herzlich für Ihr Engagement und die Unterstützung,
    Ihr openPetition-Team
  • Kära stödjare,

    Petitionen har reviderats i enlighet med våra användarvillkor. Den tillfälliga avstängningen har upphört och petitionen kan nu undertecknas ytterligare.

    Vi tackar för ditt engagemang!

    openPetition teamet

Hjälp till att stärka medborgarnas deltagande. Vi vill ge dina synpunkter en röst samtidigt som vi förblir oberoende.

Donera nu