Kräv att Riksbyggen byts ut som fastighetsförvaltare för Nacka Grace!

Petitionen är riktat mot
KPA Pension, Hyresnämnden

35 Signaturer

100 %
34 för insamlingsmål

35 Signaturer

100 %
34 för insamlingsmål
  1. Startad februari 2026
  2. Insamling fortfarande > 8 veckor
  3. Inlämning
  4. Dialog med mottagaren
  5. Beslut
personuppgifter
 

Jag samtycker till att mina uppgifter får lagras. Jag kan när som helst återkalla detta samtycke.

Debatt

Nytt pro-argument

För

Genom att publicera mitt bidrag accepterar jag användarvillkoren och sekretesspolicyn för openPetition . Förolämpningar, förtal och oriktiga faktiska anklagelser rapporteras.

Hyresavierna - man får själv jaga information !@#$! inte alla nycklar och brickor när jag flyttade in - bollas mellan Great Secuirity och Riksbyggen Fastighetsskötare ringer aldrig tillbaka - på kurs el svarar inte enligt kundtjänst Iskallt i lägenheten elementen kalla - ingen respons Elektroniska tavlan i foajén - bilden frusen sen 3 mars Porten random låst, automatiska dörröppnaren fungerar ej ute eller inne Har det funnits hyllor eller ej i städskåp, boendepärm med instrux - ingen vet...

0.0

Delta i diskussionen

Genom att publicera mitt bidrag accepterar jag användarvillkoren och sekretesspolicyn för openPetition . Förolämpningar, förtal och oriktiga faktiska anklagelser rapporteras.

Visa mer
Nytt motargument

Mot

Genom att publicera mitt bidrag accepterar jag användarvillkoren och sekretesspolicyn för openPetition . Förolämpningar, förtal och oriktiga faktiska anklagelser rapporteras.

Visa mer

Hjälp till att stärka medborgarnas deltagande. Vi vill ge dina synpunkter en röst samtidigt som vi förblir oberoende.

Donera nu