Terület: Flanders

Openbaar vervoer weer betaalbaar maken

A petíció címzettje
Flemish Parliament

52 Aláírások

0 %
25 000 gyűjtési célhoz

52 Aláírások

0 %
25 000 gyűjtési célhoz
  1. Indított december 2025
  2. Gyűjtemény eddig > 5 hónap
  3. Benyújtás
  4. Párbeszéd a címzettel
  5. Döntés
Személyes adatok
 

Hozzájárulok, hogy adataimat tárolják. Ezt a hozzájárulást bármikor visszavonhatom.

Ùjdonságok

2025. 12. 13. 7:14

betaald -> betaalt (dt fout gemaakt die ik moest aanpassen)


Nieuwe petitietekst:

Ik streef voor betaalbaar openbaar vervoer. Vroeger werden we aangemoedigd het openbaar vervoer te nemen om “groen” te zijn. Tegenwoordig is groen reizen te duur geworden.

Met de vrienden de trein nemen naar Oostende voor een namiddag aan zee? Gaan shoppen in Gent? Concert in Antwerpen?Je betaaldbetaalt bijna meer voor openbaar vervoer dan voor je concert ticket.Parking vinden is bijna onmogelijk, en niet iedereen heeft een auto, tieners, oudere mensen etc. Openbaar vervoer dan maar?

Helaas is het openbaar vervoer te duur. Vroeger kostte een ticketje “nen euro”. En tijden veranderen, maar mobiliteit is belangrijk. €3 betalen om een uurtje op de bus te mogen zitten is gewoon schandalig net als €20 betalen om heen en weer van Kortrijk naar Antwerpen te gaan met de trein.


Handtekeningen op het moment van de wijziging: 40


2025. 12. 12. 15:25

latere deadline - meer handtekeningen nodig dan verwacht


Nieuwe einddatum: 10-12-2026
Handtekeningen op het moment van de wijziging: 36


Segítsen a polgári részvétel erősítésében. Szeretnénk, hogy petíciója figyelmet kapjon és független maradjon.

Adományozzon most